تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۴۳
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۲۵۰۸۳۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تحلیل تکنیکال فملی| فملی با ریسک به ریوارد مناسب

‌می‌متالز - امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ به درخواست کاربران سایت نبض بورس نماد فملی به لحاظ تکنیکالی مورد بررسی قرار گرفت تا روند احتمالی آن در روز‌های آینده پیش بینی شود. این نماد چه روندی را طی خواهد کرد؟

به گزارش می‌متالز، گفتنی است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید و فروش دو نماد گشان و فملی نیست.

فملی با ریسک به ریوارد مناسب

تحلیل تکنیکال فملی| فملی با ریسک به ریوارد مناسب


فملی طی هفته‌های گذشته با حمایت بازار موفق شد دوباره از کف خط روند صعودی خود به بالای ۷۰۰ تومان برگردد. در روز‌های گذشته بعد از اصلاح جزئی و اندکی استراحت قیمت دوباره به روند صعودی خود بازگردد.

قیمت سهم از انتهای سال ۹۹ درون یک روند صعودی با شیب رشد ملایم قرار دارد. هرگاه قیمت به محدوده‌ی حمایتی خط روند صعودی نزدیک می‌شود بلافاصله با واکنش مثبت مواجه می‌شود. از سویی دیگر همین روند صعودی را نیز در اندیکاتور RSI مشاهده می‌کنیم.

اخیرا قیمت دوباره به مقاومت هندسی خود در نزدیکی فیبوی ۰.۶۱ اصلاح اخیر روی ۷۳۰ تومان قرار گرفته است که البته تارگت سهم روی فیبوی ۰.۶۱ اصلاح اخیر در ۷۶۰ تومان قرار دارد. از طرفی دیگر محدوده‌ی حمایتی ۶۳۰ تومان روی خط روند صعودی حمایت جدی سهم محسوب می‌شود.

فملی در میان مدت و افق یکساله می‌تواند از فیبوی ۰.۶۱ اصلاح اخیر در ۷۶۰ تومان نیز عبور کند که در این صورت تارگت بعدی سهم روی اوج تاریخی خود در ۹۴۰ تومان قرار دارد. پس با توجه به تارگت‌های سهم در مقابل محدوده‌ی حمایتی سهم می‌شود نتیجه گرفت که نسبت R/R سهم مناسب ارزیابی می‌شود.

خلاصه تحلیل تکنیکال فملی


حمایت اول: ۶۸۰ تومان
حمایت دوم: ۶۳۰ تومان
نوع حمایت: حمایت هندسی
وضعیت اندیکاتور RSI: روند صعودی RSI همچنان محفوظ است
مقاومت اول: ۷۶۰ تومان
مقاومت دوم: ۹۴۰ تومان

منبع: نبض بورس

عناوین برگزیده